نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده
بک لینک چیست؟
 
به لینک سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد.
 
اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان "تبلیغات متنی"، "لینک های مفید" یا "بک لینک" منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی بهمراه می آورند.
 

در تعریفی ساده به فرایند ساخت لینک لینک بیلدینگ یا لینک سازی گفته می شود. لینک بیلدینک یک فرآیندی است که سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند و به کاربران کمک می کنند تا بین صفحات موجود در اینترنت جابجا شوند. موتورهای جستجو از لینک ها برای کراول کردن صفحات وب استفاده می کنند، این موتورها معمولا لینک بین صفحات منفرد موجود در وب سایت شما را کراول می کنند، علاوه بر این موتورها لینک های بین سایت های موجود در اینترنت را کراول می کنند تکنیک های زیادی برای لینک بیلدینگ وجود دارد اما باید بدانید که ساخت لینک و لینک سازی یکی از سخت ترین قسمت های کار است. بسیاری از سئوکاران بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار می کنند. به همین دلیل اگر بتوانید بر هنر لینک سازی با کیفیت تسلط پیدا کنید می توانید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

 
ایجاد صفحات راه حل برای لینک بیلدینگ
 
استراتزی ساخت لینک در سال ۲۰۱۹ بیشترین اهمیت را به خود اختصاص داده است، شما باید مشکلاتی که نیاز به راه حل دارند را شناسایی کنید و بعد با ایجاد محتوا این مشکلات را حل کنید، این روند می تواند قلب استراتژی ساخت لینک را ایجاد کند. برخی معتقدند که ایجاد لینک به صفحات محصول می تواند مشکل باشد، این درست است و به همین دلیل است که ساخت بک لینک به صفحات راه حل یک استراتژی سودمند است. به طور کلی من معتقدم که افراد کمتری وبلاگ می خوانند. فرم های دیگر توزیع محتوا که در گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر می شوند می توانند جایگزینی برای وبلاگ ها باشند. بیشتر محتواها در سایت هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و غیره طرفداران بیشتری دارند. شما باید متوجه شوید که مخاطبانتان کجا هستند بعد با مطالب خود که مشکلاتتان را حل می کند در آنجا ظاهر شوید. محتوای خود را به گونه ای ایجاد که که متناسب با موقعیت مکانی مخاطبان شما باشند.
 
به سایتی که از آن لینک می گیرند تبدیل شوید
 
از نظر نوع لینک، از چه نوع سایتی استفاده می کنید؟در یکی از سوالات سئو که در مورد ایجاد لینک بود یکی از کاربران سایت از من پرسید و از من کمک خواست. وی گفت به لینک هایی از انجمن های مربوط به کسب و کار خود نیاز دارد. اما همه انجمن ها می خواستند که برای او تبلیغات فروش بگذارند که کارایی محدودی داشت. من به او کمک کردم تا انجمن خود را ایجاد کند. در طی یکسال، انجمن او برای مهمترین عبارات در رتبه بندی خوبی از جستجو قرار گرفت. از همه مهمتر سایت او در میان مشتریان مشهور شد. شرکت او به صورت نمایی رشد کرد و خود او به سایتی تبدیل شد که به دیگران بک لینک می فروخت !
 
در نهایت میتوان گفت باز هم شاهد یکی از مقالات مفید در زمینه بک لینک از تیم سئو روز بودیم شما میتوانید برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت سئو روزمراجعه کنید البته لازم به ذکر است که این تیم هم برای شما آموزش های رایگان قرار خواهند داد و هم میتوانید سفارش خرید بک لینک را ثبت کنید و کار وب سایت خود را به آنها بسپارید.


:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.


:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

استفاده از صندلی کودک در خودرو و محدود نمودن کودک در خودرو به منظور کاهش صدمات ناشی از تصادفات و حفظ ایمنی کودکان در بسیاری از کشورهای جهان در حال اجرا می باشد. آمارها حاکی از آن میباشند که چیزی در حدود 8 درصد از تلفات کودکان در تصادفات ناشی از عدم ایمنی کافی و آسیب جدی به سر نوزادان و کودکان می باشد خوشبختانه در کشور ما هم طرحی در مجلس درحال پیگیری می باشد که استفاده از صندلی ماشین کودک را برای خودروها اجباری میسازد.

 
ما در ادامه قصد داریم به دو اشتباه رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک بپردازیم که باید به آن دقت کرد و اینکه شما میتوانید برای مشاهده مدل های مختلف از صندلی ماشین کودک به سایت نی نی مود نیز مراجعه کنید تا از برند های مختلف و ویژگی ها و آپشن های مختلف آنها بهره مند شوید و در صورت نیاز به سفارش محصول مورد نظر خود بپردازید.
 
 
اشتباهات رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک : 
از صندلی تقویت کننده استفاده نکنید:
 
تست:هر کودک بین 40 تا 80 پوند 4'9" نیاز به نشستن در یک صندلی تقویت کننده دارند، که او را بلند تر کند تا کمربند ایمنی خودرو را به درستی ببندد. (و هیچ کودکی زیر 13 سال نباید در صندلی جلو بنشیند.)
 
خطر:یک کمربند ایمنی برای افراد بالغ که توسط شما استفاده می شود، کودک را به درستی محکم نمی کند، زیرا از مناطق نادرستی از بدنش عبور می کند: بالای شکمش، بالای شانه اش - و گاهی حتی از گردن.
 
کودکان اغلب کمربندی که از شانه شان رد شده را حرکت می دهند، زیرا برایشان ناراحت کننده است. در یک تصادف، کودکانی که برای بستن کمربند خیلی کوچک هستند، می توانند آسیب عصبی درونی داخلی یا آسیب های سر و ستون فقرات ببینند و حتی می تواند باعث مرگ آنها شود.
 
استفاده از صندلی هایی که توسط شرکت برای مشکلشان فراخوانده شدند:
 
تست صندلی:طی پنج سال گذشته، میلیون ها صندلی ایمنی فراخوانده شده اند، اما بسیاری از آنها تعمیر و یا جایگزین نشده اند.
 
قبل از خرید، لیست صندلی های فراخوانده شده را چک کنید. شما باید نام مدل، شماره مدل و تاریخ تولید صندلی را بدانید.
 
خطر:فراخوانی صندلی های ماشین به دلایل متعددی ،رخ می دهد، مانند کابین اتومبیل و صندلی های قابل اشتعال که می توان از خرید آنها جلوگیری کرد. این در حالی است که برخی از صندلی های فراخوانده شده، خطر زیادی برای کودکان ندارد. یک دستگیره معیوب می تواند به راحتی منجر به فاجعه شود.


:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده
به نقل از پیچک در آموزش :

همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست؟

همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست؟

از آن طرف خود گلشیفته بدون اشاره مستقیم به ازدواج و نام همسر، فقط ویدیویی که یک آرتیست چیدمان در آن در حال گفتگو با گلشیفته است را در صفحه اجتماعیش قرار داد.

ابراز عشق هنرمند خیابانی به گلشیفته
این آرتیست چیدمان یا هنرمند خیابانی که اغلب در منهتن نیویورک به اجرای برنامه می پردازد”متیو سیلور” نام دارد که حین تک گویی خود به گلشیفته از عشق به او می گوید و از با هم بودن!

در ویدیوی منتشرشده توسط گلشیفته، متیو سیلور خطاب به وی می گوید: به چشمام نگاه کن گلشیفته! من اینجام چون تو اینجایی…ما آینه همدیگه ایم… خب این خیلی مهمه: ما عاشق همدیگه ایم، همدیگه رو پذیرفتیم و با همیم…چون زندگی کوتاهه.

آیا همین “متیو سیلور” هنرمند چیدمانی که خود را زیر انبوهی از ریش، پنهان کرده همسر جدید گلشیفته است؟

آیا گلشیفته كه یك موزیسین ایرانی مقیم نیویورك از ازدواج مجدد او خبر داده است،با این مرد ازدواج كرده است؟

سانسور نام و نشان داماد به چه خاطر است؟

جملات عاشقانه ای که برای گلشیفته گفته چه معنایی دارد؟

قرائن حکایت از آن دارند این هنرمند خیابانی همسر دوم گلشیفته است!

همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست؟

متیو سیلور کیست؟
متیو سیلور که لقب هنریش معنای خوبی ندارد و مخاطب را به یاد یکی از کمدی های اخیرا اکران شده می اندازد!!! چنان که خود در صفحه اجتماعیش نوشته هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند.

سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد.

ادعای او کاستن از تنش های عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق است.

شوهر اول شبیه شوهر دوم!!!
بد نیست بدانید گلشیفته فراهانی به هنگام حضور در ایران با جوانی درویش مسلک به نام امین مهدوی ازدواج کرده بود.

امین که مترجم زبانهای انگلیسی و فرانسه بود و به عربی و اسپانیایی نیز تسلط داشت، به هنگام فعالیت در پروژه سینمایی “باباعزیز” با گلشیفته آشنا شده بود. “باباعزیز”(۱۳۸۲) ساخته یک کارگردان تونسی به نام “ناصر خمیر” بود.

جالب اینجاست که امین مهدوی به لحاظ ظاهری شباهت هایی با “متیو سیلور” داشت!!! ازدواج اول گلشیفته دو سال بعد از مهاجرت به فرانسه به جدایی انجامید.

همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست؟

همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست؟



:: برچسب‌ها: همسر جدید گلشیفته فراهانی کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

برای خرید خودرو بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو نموده و خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایید.

برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو و حتی خرید خودرو در سایت www.mashin.ir/cars اقدام کنید. در صورتیکه نمایشگاه اتومبیل دارید، برای خود یک صفحه اختصاصی در سایت ماشین داشته باشید. از جدیدترین مقالات فنی و تخصصی خودرو بهره ببرید. بدین منظور پیشنهاد میکنیم که عضو کانال مقالات تخصصی ماشین شوید.

بهترین سایت ماشینی که تا الان بوده و بسیار تکمیل و حرفه ای پس از حدود یکسال کار مداوم، سایت ماشین www.mashin.ir با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارتباط هدفمند میان خریداران و فروشندگان ماشین، در تاریخ ١٣٩٥/٠١/٢٣ رونمایی گردید.

بعضی از امکانات این سایت عبارتند از:

ایجاد فضایی جذاب با قابلیتهای پیشرفته برای کسانی که قصد فروش ماشین خود را دارند. ارائه اطلاعات به فروشندگان ماشین جهت قیمت گذاری مناسب. سیستم جستجوی پیشرفته برای کسانیکه قصد خرید ماشین دارند. سیستم حرفه‌ای "گوش بزنگ" برای کسانیکه قصد خرید ماشین با شرایط خاص دارند.

ارائه اطلاعات فنی و مفید به خریداران ماشین جهت انتخاب صحیح. ایجاد فضایی مناسب برای کسانیکه بصورت حرفه‌ای به خرید و فروش خودرو مبادرت میکنند. نظیر نمایشگاه‌ داران. همه سعی و تلاش این بوده و هست که کاری درخور مشتریان عزیزان طراحی و پیاده‌سازی نماید .
بهترین خدمات ارائه شده توسط سایت ماشین

فروش خودرو ، خرید خودرو صفر، فروش خودرو دست دوم یا کارکرده، خودرو خرید و فروش ماشین اقساطی و نقد.

همچنین میتوانید از قسمت www.mashin.ir/price از مزایای قیمت خودرو، قیمت روز خودرو خارجی و داخلی، قیمت خودرو صفر و کارکرده، قیمت ماشین، قیمت اتومبیل، قیمت خودرو اقساطی بهره ببرید که کل قیمتها به روز میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

در خرداد ماه ۱۳۹۳ کار خود را با هدف خرید جم کلش اف کلنز آغاز کرد . از آنجایی که کاربران ایرانی به دلیل تحریم و بسته شده حساب آنها نمی توانند خرید جم کلش رویال انجام دهند ، فروشگاه معتبر جم باکس اقدام به خرید جم کلش رویال نموده و با ارزان ترین قیمت، جهت فروش جم فوری برای بازی کلش و جم کستل کلش اقدام می نماید .

شرکت سوپرسل به تازگی پس از بازی های کلش اف کلنز-بوم بیچ-هی دی- اقدام به انتشار بازی زیبا و پر طرف دار Clash Royale نموده است. این بازی تا کنون موفق شده است در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور امتیاز ۴.۸ ستاره را دریافت نمایید.

گروه جم باکس www.gembox.in بازی خرید جم کلش همانند دیگر بازی های شرکت Supercell به صورت دانلود رایگان اما خرید درون برنامه ای انتشار یافته است به این صورت که شما برای پیشرفت سریع و به دست آوردن کارت های جدید یا سکه می توانید اقدام خرید جم کرده و به سرعت هر آنچه نیاز دارید فراهم نمایید. لازم به ذکر است خرید جم کلش رویال از ملزومات این بازی نبوده و صرفا بر عهده شخص شماست که برای آن هزینه کنید یا با صبر و تحمل بازی خود را ادامه دهید! خرید جم در بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، موجب افزایش سرعت پیشرفت بازی می شود. فروشگاه جم باکس با قیمت ارزان، جم کلش و جم کلش رویال را برای شما فراهم نموده است.جهت دسترسی آسان تر

برای خرید جم، آدرس جم باکس را در مروگر خود ذخیره نمایید.


خرید جم، خرید جم ارزان، بستۀ خرید جم، خرید از جم باکس، بستۀ پانصد تاییِ جم و یا بسته های مختلف خرید جم و… حال به این موضوع می رسیم که این جم در کجا این چنین کاربرد دارد. بازی ای که این روزها صحبت از آن بین کاربران تلفن همراه و تبلت بسیار همه گیر گشته که حتی کاربران این بازی، اکانت بازی خود را با لِوِل های مختلف برای فروش می گذارند، بازی کلش آف کلنز است، کلش یک بازی با سبک استراتژیک می باشد. بازی که برای همه سنین مناسب است و برای همه جذاب خواهد بود. شما وارد بازی شده و شروع به ساخت و ساز می کنید. خانه، طلایاب، اسلحه خانه، جنگجو، تجهیزات دفاعی و…

خرید جم clash royale 

هر کدام از این قسمت ها با درجه و قدرت های مختلف موجود است. البته هرچه بیشتر طلا و جم داشته باشید زودتر می توانید پیشرفت کرده و سلاح های قوی تر، جنگجویان مختلف که هر کدام قدرت و سلاح مخصوص خود را دارند، دیوار و تجهیزات مستحکم تر و…

خرید جم کلش رویال ارزان تهیه کرده تا برای دفاع از روستای خود آماده شوید. حال می توانید با استراتژی خود به حریف های خود در بازی حمله کنید. برای اینکه عمل بالا زودتر به وقوع بپیوندد شما باید تعداد جم خود را افزایش دهید. چگونه؟ با بسته ها و قیمت های مختلفی که درون بازی قرار داده شده شما می توانید خرید جم را انجام دهید. البته این گونه بازی ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و ما از این پس شاهد تعداد بیشتری از این بازی ها خواهیم بود. همجنان که همین اتفاق در بازی بوم بیچ نیز افتاده است با این تفاوت که تجهیزات آن امروزی تر هستند.

بدست اوردن جم ارزان یکی از بزرگترین مشکلات ایرانیان در بازی کلش اف کلنز است ولی با خواندن این مطلب شما پی خواهید برد که بدست اوردن جم خیلی هم سخت نیست فقط نیاز مند کمی حوصله است و باید شما جم های خودتون رو همیشه نگه دارید و در زمانی که واقعا نیاز است استفاده کنید



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

دانلود آلبوم جدید وحید دهقانی بنام آسیاب به نوبت



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

تاثیرات منفی نوشیدنی های کافئین دار بر هورمون تیروئید

  • تاثیرات منفی نوشیدنی های کافئین دار بر هورمون تیروئید

    webmd_rm_photo_of_thyroid_diagram

    اگر دچار اختلالات مربوط به تیروئید هستید پیشنهاد می کنیم از نوشیدن قهوه پرهیز کنید چون این نوشیدنی می توانمانع اثربخشی داروهای تیروئید بر بدن شود این داروها برای تنظیم عملکرد هورمون تیروئید استفاده می شوند و بهتر است تا زمان بهبودی این نوشیدنی را ترک کنید.

    در سرتاسر دنیا افرادی هستند که روز خود را با یک فنجان قهوه آغاز می‌کنند. درست در چنین زمانی، افراد دیگری هم هستند که مشکلات تیروئیدی مختلفی داشته و باید داروهای جایگزین هورمون تیروئید مانند لِوُتیروکسین (یعنی سینتروئید، لِوُکسیل و یونی‌تروئید) مصرف کنند تا بتوانند کم‌کاری تیروئید خود را درمان کنند. طبق دستور‌العمل پزشک مربوطه، بسیاری از آنها قرص‌های تیروئید را صبح مصرف می‌کنند.
    با این حال مشکل زمانی رخ می‌دهد که قهوه‌خورها همراه با قهوه صبحگاهی یا اسپرسوی خود باید داروهای تیروئیدشان را هم مصرف کنند. تحقیقات زیادی نشان داده که خوردن قهوه و یا اسپرسو به طور همزمان یا کمی بعد از مصرف لِوُتروکسین می‌تواند به شکل بارزی میزان جذب داروهای تیروئیدی را کاهش دهد.
    آیا لوتیروکسین نسبت به قهوه مقاوم است؟
    تحقیقات نشان می‌دهد که داروی لوکسیتین که آن را به نام تیروزینت هم می‌شناسند و در واقع شکل مایع لوتیروکسین در قالب ژل‌های کپسولی است، می‌تواند اثر قهوه را از بین ببرد. تیروزینت – نوعی لوتروکسین است که در آغاز برای افرادی که مشکلات هاضمه، جذب یا آلرژی داشتند ساخته شد تا به بیماران این امکان را بدهد که به طور همزمان و بدون هیچ نوع تأثیر منفی در جذب آن، بتوانند لوتیروکسین را مصرف کنند.
    نکاتی درباره بیماران تیروئیدی
    متخصصان به بیماران تیروئیدی توصیه می‌کنند که حداقل ۶۰ دقیقه بعد از مصرف لوتیروکسین صبر کرده و بعد قهوه یا اسپرسوی خود را بخورند. و اگر چنین چیزی امکان‌پذیر نیست، بیمار باید درباره مصرف لوتیروکسین در شب با پزشک مشورت کند. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف لوتیروکسین در زمان خواب باعث افزایش میزان جذب آن می‌شود. از طرفی این مسئله به بیماران تیروئیدی این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی نست به بی‌اثر بودن داروهای تیروئید، قهوه صبحگاهی خود را بنوشند.
    نکته مهم این که در هر صورت به خاطر داشته باشید هر زمانی که متوجه شدید تنظیم عملکرد تیروئید شما در زمان مصرف داروی جایگزین هورمون تیروئید دچار مشکل شده است، بهتر است داروهای خود را به طور مرتب و در شرایط ایده‌آل در صبح و حداقل یک ساعت پیش از هر غذا یا نوشیدنی دیگری همراه با یک لیوان آب و حداقل سه تا چند ساعت پیش از خوردن هر نوع مکملِ آبمیوه یا غذایی که حاوی آهن، کلسیم یا فیبر است مصرف کنید.
    منبع:
    medicaldaily
    الودکتر

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

واکنش کارلوس کی‌روش به فوت نابهنگام گلبارنژاد +عکس

  • واکنش کارلوس کی‌روش به فوت نابهنگام گلبارنژاد +عکس

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کارلوس کی‌روش، در پیامی فیس بوکی درگذشت بهمن گلبارنژاد، دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان در ریو را تسلیت گفت.

    وی در این پیام نوشته است:

    اندیشه و فکر ما با ورزشکار خارق العاده ایران و خانواده اش هست.بهمن گلبارنژاد را خدا رحمت کند.

    ۴۵۰



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

«عادل الجبیر» میزبان نشستی مداخله جویانه برای تعیین آینده سوریه

  • «عادل الجبیر» میزبان نشستی مداخله جویانه برای تعیین آینده سوریه

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، وزیر خارجه سعودی از دست اندازی و کارشکنی در کشور بحران زده سوریه و عرصه سیاسی این کشور دست بر نمی دارد.

    بر اساس این گزارش هیأت سعودی که برای مشارکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده، بنابه درخواست «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان پیشنهاد برگزاری نشستی در خصوص آینده سوریه را مطرح کرده است.

    در این نشست که فردا دوشنبه برگزار خواهد شد، وزرای خارجه فرانسه، قطر، آلمان، انگلیس و ترکیه نیز حضور خواهند داشت.

    قرار است ریاض حجاب رئیس هیأت عالی معارضان سوری طرح این هیأت را برای آینده سوریه ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()